مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
رویکردهای مدیریتی در حوزه کسب‌ وکار هوشمند
تاثیر جنبه های بازی کاری بر مشارکت مشتریان

مهسا اکبری؛ مصطفی بیگدلی؛ پروانه چارستاد

دوره 12، شماره 46 ، آبان 1402، ، صفحه 297-326

https://doi.org/10.22054/ims.2021.49284.1659

چکیده
  بازی کاری یا بازی آفرینی مفهوم جدیدی است که کاربری آن در چند سال اخیر به شدت افزایش یافته است. بازی کاری به بکارگیری عناصر یک بازی در محیط غیر بازی به منظور ایجاد تجربه بازی در ارتباط با یک محصول یا خدمت اطلاق می شود. هدف این پژوهش بررسی تاثیر جنبه های مختلف بازی کاری (غوطه وری، دستاوردی، اجتماعی) بر جنبه های مشارکت مشتریان (احساسی، شناختی، ...  بیشتر